tandläkaren nästa

2010-05-18 @ 13:04:52

huaa, jag ska till tandläkaren nu. efter mycket tjat från Victor så tog jag tummen ur arselt och gick dit och beställde en tid. Kunde ju varit en liiite vänligare såndärn, vad heter dom som sitter där framme? receptionist? Fick iaf en tid redan vid 4. Lysande tänkte jag men kom på sen att victor slutar halv fem. Så har fått jaga barnvakt, men fått tag i in syster nu. TACK CAROLINA! Jag & Joel har varit på öppna förskolan och sjungit barnsånger. Det tyckte han var jäddi rolid. :) Träffade även på Cissi och hennes illa son Joel. Vi målade lite med fingerfärg och sprutade på vatten så de blev lite coola effekter :) är hos min syster Patricia nu och så de blir inga bilder.De kommer upp under dagen om jag lyckas starta datorn. Den håller ju på o krascha :( Därför de inte blev skriveri igår.. Hörs sen!


Kommentarer
Anonym

"aa de va med Tmijan. Va! var du där :O Vadå har du med barn? Fan va jag missar saker då!"



Svar:Yesbox jag var där =) Hehe nej detärmin bästa van som har barn men hon bjöd med mig =)

2010-05-20 @ 21:37:02
Cazii

Glömde skrivamitt namn hehe men det var jag =P

2010-05-20 @ 21:37:23
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!