jag är här!

2010-05-21 @ 19:05:32

hej älskade älskade älskade älskade människor :)♥
jag är såsåså ledsen :( våran data har crashat så jag kan inte lägga upp några bilder eller blogga. Jag blir galen. Det går inte ens sätta på datan. HELT SVART OCH HELT DÖD, Wuä! Känns som jag vill lägga uppmassa saker på bloggen. Har te en film från idag där Joel vänder sig om. Han kan vända sig om nu. Han har gjort det flera gnger idag och jag gråter av stolthet varenda gång! :) Ska lägga upp den här såfort vi fixat datan. Tanken är att vi ska fixa en ny men vi ska försöka rädda bilderna och lite annat från andra datan. men vi får se hur de blir.

Sitter nu hos syster patricia och hennes man är galen haha :) Victor är hemma med Joel jag är så nervös, men jag tror det går bra. Han är lika mycket förälder som jag. Hoppas bara han kan ta flaskan nu om han blir hungrig. Ska bara vara här någon timme, känner att jag behöver vara lite social.

p.s! jag bär på en asgullig hemlis., eller två faktiskt. Jag är så glad,så glad!


Kommentarer
Cia

Hihi, vill veta vad dina hemlisar är nyfiken

2010-05-21 @ 19:17:35
towe

jaa, och så skönt att slipa krångla på med en massa jäkla kläder! pjuuuh, helvetes vintern är öveeeeer :D Haha

jag vill veta dina hemlisar!!!!!!!

2010-05-21 @ 20:27:21
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Isabel

Vad är det då för två hemlisar du bär på? Nu blev jag jättenyfiken :D

2010-05-25 @ 23:46:18
URL: http://aizah.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!