Hej glassen, får jag äta dig?

2010-05-04 @ 20:47:20

Eeeeeeh, alltså. GLASS! ♥ Nu när vi bor nere i baracken så får vi ju reklam. Orka sätta upp en ej reklam skylt? Och så ser jag att vi fått reklam från hemglassbilen. Jag höll på o dö, snacka om GODA glassar. Var fanns dom när man va liten? Inte för att man hade råd, men ändå.. Jag tänker fan springa efter den där bilen nästa gång den kommer.. Eller är de bara barn som får köpa av dom? Typ 5 år, inte äldre. De skulle ju suga :( Men ändå, är de bara jag som tycker de e pinsamt o va typ 20 och vilja köpa glass av glassbilen? :blush:

 


Hallongräddglass med mörkt kakaoöverdrag och strössel på toppen.
12 st 99:-



Vaniljgräddglass fylld med chokladöverdragen krokant och kolasås. Mörkt kakaoöverdrag med puffat ris.
12 st 105 :-

LIXOM HALLÅ. GOTT!


Kommentarer
Cornelia

Åhhh, jag önskar att glassbilen kom till oss! Men det var ingen på vår gata som köpte något, så den slutade komma xD hahaha

2010-05-04 @ 22:22:02
URL: http://gredditt.blogg.se/
Carro

Klart du får köpa varför skulle du inte få det för?jag brukar passa på att handla glass av glassbilen när den kommer ser inget konstigt med det.alla människor är väl sugen på glass någon gång

2010-05-05 @ 00:12:56
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!