bla bla bla

2010-05-16 @ 15:07:35
Nu har jag äntligen lyckats sänka vagnen! Den är lite trög och han är lite för liten att sitta upp i vagnen så jag har kämpat med att sänka den så att han kan ligga i den. Nu är de fixat och nu ska jag klä på mig o bäsi och dra o handla lite mat som jag kan stoppa i mig nu. Jag är hungrig hela tiden. Kanske gravid igen? `*DUM DUM DUM*
ååh, nu ska ja försöka med att få på han strumpor. Han hatar det. Bara grinar då haha! Men nu ska jag iväg. Ska köpa ett litet grattis kort till morbror martin också som fyller 23. Bara unga mostrar o morbröder. Njahe nu ska jag kila. Heejdo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!