apor

2010-05-29 @ 23:14:24
tänte slänga mig själv in i en dusch nu men jag är så jävla trött. Säkert för jag har eurovision grejset i bakgrunden, mitt huvud svider. Varenda hjärncell håller sakta på o dö. ALLA ¨låtar låter likadant blir ju helt cp. Nae, nu är jag på sämst humör. Är nog ganska så jäkla övertrött och bara för det ¨så vaknar lillen. Eller nae, det är nog inte bara de här med att jag är övertrött. DET ÄR DESSA MÄNNISKOR SOM SKA KOMMA OCH SÄGA TILL MIG VAD JAG "HAR BLIVIT". Jag kan inte släppa de för de stör mig så jävla mycket. Jag är så trött på att säga " men jag förstår" NEJ, jag förstår fan inte varför vissa har så svårt att acca att jag gått vidare? Jag tänker inte sitta och anpassa mig efter såna som har valt att leva sitt liv på sitt sätt. Ja men fortsätt leva de livet då JAG VILL INTE HA NÅTT MED DET ATT GÖRA. Acceptera mitt val av liv eller dra åt helvete. Så jävla enkelt är det. Så jävla trött på det här nu så fyfan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!