smått o blandat :)

2010-03-08 @ 12:03:06

Nu ligger lilla bäsen o sover ♥ försökte jag med, men gick inte så bra. Vic är ute och springer lite ärenden. SÅ DUKTIG :D Skickade bla ivg han för att handla bindor, vilket jag gjorde häromdan med- och så kommer han hem med trosskydd.. Hm :/ ahhah, de var lite gulligt. Han är nog vilse i den där bind-djungeln. Men de ska nog bli rätt idag, han är så duktig o hjälper till så mycket! Han har klivit in i "papparollen" super :D

känns som man börjar komma in i rutiner mer och mer = as nice ;) jag var så orolig först att jag inte skulle veta varför han grät och  om han var tillräckligt mätt o bla bla men allt flyter på bra! :) och jag är så så så lycklig!

FÖRRESTEN! det har börjat en ny serie på femman och det är lätt klart den bästa serie jag NÅGONSIN SETT!





Kommentarer
towe

hihi jaa kanske de ;) men bara en massa skit ju :D

Skönt att ni kommit in i rutiner :D KUNDE VI KOMMA SEN? Vill se er båda ju <3



Älskar med dendär serien, dock missade jag typ halva för jag fick världens magsmärtor och skit av maten vi åt med chili i, haha :D

2010-03-08 @ 12:58:15
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Maria

Älskar den serien också:) Grymt bra...:D



och skönt att allt gått bra och rutinerna börjar komma in igen, fast denna gång med en bäser.:)



puss&kram <3

2010-03-08 @ 18:33:15
URL: http://mariiiaj.blogg.se/
Nethan

Jag älskar serien! :) Har hela säsongen :D hihi så jag vet vad som händer :O

Puss <3

2010-03-11 @ 08:53:24
URL: http://wrongattitude.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!