on the floor

2010-03-10 @ 11:20:24

GOOOOD MORGON I STUGORNA /LÄGENHETERNA/RADHUSEN/HUSEN/TÄLTEN OSV OSV :D! Jag är på så bra humör idag :) varför vet jag inte men ändå :D Lilla bäsen ligger o vilar så jag passar på att slänga in ett inlägg.. Skulle färgat håret igår men blev ingenting av det för tiden fanns inte till. Går ju inte planera in saker ju :/ Det var ju nu jag trodde man skulle börja med det, men de blir ju ändå aldrig som man vill. Haha! :D Idag ska har jag planerat att bäsi ska ta sitt första bad :D Är så nyfiken om han kommer att älska eller hata det.. Njahe om jag kanske ska lägga in en färg nu? köpte en som tar 10 minuter bara, as nice! :) Och idag har vi tvättstugan = HÄRLIGT!



Hörs senare. Puss♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!