BF +3

2010-03-02 @ 13:58:37

godmorgon!
Sorry för mitt utbrott, men det blir lite jävla jobbigt när 4 st samtdigt frågar om det kommit nått, igår var det samma sak, och dan innan det med. Det är riktigt jobbigt alltså. Som jag inte nog har press på mig att föda ut honom. Jaja, skiter i att svara är vad jag gör. För det börjar som sagt bli väldigt tjatigt. Inte fan skulle jag väl sitta på face o heta " m köttsoppa o ostfralla framför tvn" om jag fått min son så hade jag skrivti" nu har han tittat ut" de förstår ni väl själva? Ni får reda på det har jag sagt.. Låter jävigt dryg men det är jävligt drygt att ni ska tjata. helt seriöst. Men tack till er som inte gör det, ska nog slänga iväg ett sms till er när han kommit ut;)



Nu blir det städning! Jag måste stäääda kan inte sitta still blir ju helt cp galen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!