Who doesn't love tuesdays?

2010-06-01 @ 19:55:30
"Största förloraren" "Desperata hemmafruar" & "Puma staden" Och allt visas idag. Snacka om tjejkväll! Men jag har ändå köpt en cupcake till Victor och mig som vi kan smaska på :) Victor smakade en sån här när vi var i Västervik i veckan och blev störtkär så nu är det dags för mig o prova den med! Vilket jag förtjänar för att jag gick på föräldragruppen som jag inte ville gå på idag. Det var definitivt inget för mig, men tack som fick inbjudan att vara med. Grupper är ingenting för mig, tyvärr så gav det mig inget faktiskt och jag gick t o m en timme tidigare för jag skulle tvätta. Men det är bra att de finns grupper med mammor i. Men de passar inte alla och jag är en av dom. Nu ska jag mysa med min son! :)


Kommentarer
towe

ne nu jäklar får de vab ra med godsaker i din blogg, här sitter en annan och bitter ner naglar och pillar sig i rumpan, skuttar upp och ner isoffan för att mitt sug blir enorm efter alla söta saker - TACK VARE DIG!!!!!! :D

2010-06-02 @ 19:36:39
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!