Vilken natt

2010-06-06 @ 12:14:51

JAG VET INTE VAD SOM HÅLLER PÅ ATT HÄNDA? Joel har börjat att vakna jättetidigt om nätterna. Inatt vaknade han klockan 3 så både jag och Victor gick upp, men vic tog honom så att jag kunde få sova men Joel somnade om ganska fort :) MEN sen vaknade han igen vid 5 och var superpigg (?) Förstår inte :( HAn som sovit så bra på nätterna. Såhär är de väl med barn, haha. Vi har kanske bara haft tur som haft en liten bäsi som sovit bra om nätterna. Klart han vaknat innan, men då har jag bara gett han mat och somnat om. Men inte nu. Men alla barn går igenom olika faser. Nu kanske det är en " jag ska inte sova" fas :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!