Usch

2010-06-03 @ 16:21:51

Fyfan vad det var jobbigt att se hur de stack Joel i benen :( Victor fick hålla honom för jag skulle inte palla det. De va sååå jobbigt att se han bli röd och gråta av smärta :( Han har växt 4 o en halv cm på 1 månad :) Det är ju positivt iallfall. Jag mår inte bra idag och tror inte det blir med datasittande för mig idag. Jag är yr, mår illa och känner mig så Bakis. Fast jag är inte det, jag fick som sagt solsting igår och spydde som en jagvetintevad. Snart ska vic åter till jobbet och det oroar mig! Tänk om jag svimmar eller nått? USch, jag mår inte bra idag, fysiskt vill säga. Nej nu ska jag göra Vic sällskap, han lagar nämligen mat♥ Jag älskar min Victor!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!