SOOOL!

2010-06-04 @ 13:25:23
Jag har städat badrummet nu och det är det värsta jag vet, massa bakterier och allt annat äckligt. Blä. Men nu är det gjort iaf :) LÄt lite irriterad imorse, sorry. Men jag var faktiskt lite lite cranky. Vid halv tre ska jag på date med syster och Dorro + alla barn ute i solskenet. Jag vet inte om jag vågar haha :D Jag har blivit skrämd nu eftersom jag fick solsting häromdan. Men jag bad dorro ta med sig vatten för det här i baracken smakar Klorin. Inte enligt victor, men enligt mina smaklöks iaf :) Nu ska jag fortsätta städa. Have a nice day!


Kommentarer
Carolina

När fu känner att det börjar bli varmt för dig sätt dig i skuggan ett tag och drick mycke mycke vatten.Glöm inte smöra in dig också.

2010-06-04 @ 14:07:08
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!