Snart såååå

2010-06-08 @ 22:52:20

snart flyttar vi hem. Dagen kommer säkert gå sååå segt imorgon. Får inte hämta ut nycklarna förrän klockan 16.00 Kommer fan be victor slå mig med en stekpanna i huvet så jag är däckad tills dess.. I like. Idag har vi haft det jättemysigt! Varit på middag hos min förra soc. sekreterare :) Haha Han är nämligen bästa vän med Victor ( min pojkväns) pappa! Det var lite kuligt tycker jag :) Fick jättegod köttfärsås! Allas kfsås smakar ju olika! Helt underbart! Nu är jag trött men lillen vill inte sova :( Han har blivit superpigg Mr. bäsbäs.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!