ingen bra start på dagen

2010-06-14 @ 08:59:42
Joel har knappt sovit nått inatt. Han har vaknat mest hela tiden och inte kunde jag sova ut heller för besiktningskillarna skulle komma mellan 08.00- 16.00. Får sitta här hela dagen och vänta på dom. ååååhh jag som ville sova UT! Känner mig jättedum som blev dryg mot victor också för att ja va så trött. Hataar när jag blir arg på han när han inte gjort nått. Men han gav mig ändå en puss innan han gick till jobbet♥ Inte nog med att jag är trött utan jag ska också städa i baracken. Tycker inte om den här dagen. Inte ett jävla dugg

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!