God morgon. INTE så god kväll

2010-06-03 @ 09:49:16

Igår var vi ju ute heeela dagen, sen på kvällen fick jag för mig att gå ut igen med mina syskon o syskonbarn och skulle grilla. Mådde ganska bra men kände hur trött jag blev. SEN när jag var påväg hem kände jag hur svetten rann ner för mitt ansikte, hur yr jag var och hur ILLA jag mådde. Jag trodde verkligen jag skulle svimma.
Vad var felet? Jag hade ju precis mått bra.


 Vic var inte hemma så jag fick lite småpanik för att Joel grät och jag orkade inte lyfta upp honom (skulle jag inte gjort om jag mådde bra heller för vi var ändå bara några meter hemifrån) så jag var tvungen att ringa efter honom, men som tur var satt han i bilen påväg hem.. Han sa att jag fått solsting. Väldigt fult namn btw. Haha :) Men mindre roligt var det att få det. Fyfan vad jag spydde o tjöt o duschade kallt och varm i omgångar, svettades och frös.. SÅ! det jag vill säga är ; DRICK VATTEN I VÄRMEN! DRICK! Det är så jäkla gott. Men inte vårat vatten i baracken som smakar klorin som jag var tvungen att dricka igår. Inte undra på att jag spydde? Hah :)




Tack min baby för att du tog hand om mig och Joel samtidigt som du vek tvätt och bäddade sängen♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!