DAGEN HAR KOMMIT!

2010-06-09 @ 10:50:25

IDAG klockan 16.00 får vi hämta nycklarna :) Äntligen! Jag är så glad så glad så glad så glad And som on :D
Jag har längtat som satan och igår tömde jag skåpen på mat dock inte kylskåpet. Jag kan ju lova er att nu ser de förjävligt ut i baracken. Kartonger och plastpåsar ööööverallt! Kartongerna tog slut så vi fick packa i plastpåsar. Vi har alltid 798322 av dom, men just när vi ska flytta så märker jag att det är små plastpåsar. Haha, så fick typ plats med en krydda i, sen fick jag ta en ny påse för en ny krydda osv. TYP. Känner mig som ett drägg, haha! Men vi flyttar idag så ingen idé o panika! Nu ska jag fortsätta packilacka! Finns allt och inget kvar :)

Btw. Min desgin på bloggen blev nått strul med igår så var tvungen att göra om heeela, så nu är min header borta :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!