4 dagar kvar

2010-06-05 @ 14:31:01

Jag skickade iväg vic och Joel så att jag ska kunna städa i baracken. Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi flyttar hem! Yeeees!♥ Nu börjar jag bli nervös över hur det ser ut i lägenheten. Ska bli as spännande :D Ska ta kort innan vi lägger in alla möbler osv i lägenheten så n får se.


TYVÄRR tog jag inga före- bilder. Lite trist :( Victor ska hämta bilder vi framkallat, men jag har ingen aning om vad det är på rullen. En rulle har jag haft i typ 5-6 år (!!) och en annan är från mitt första möte med min lillasyster efter 8 år! Jag tror det är bilderna på Mig och min syster Melanie. Men vi får se vi får se! Nu blir de städ!


This is the reason why I want my husband out of the house.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!