Wierd.

2010-07-27 @ 09:11:00

Fan vad tidigt jag somnade igår typ runt åtta tiden om inte innan? Men jag kände hur dåligt jag sov inatt för att jag lagt mig så tidigt. Kände mig rätt så pigg.

På face har de en spåkula som jag brukar trycka på ibland :) Och igår stod nått om att nån skulle komma till mina drömmar och få mig att inse nått eller nått åt det hållet och vem var de jag drömde om inatt? Jo, nicke.

Jag bara grät och grät och kunde inte sluta. Jag föröskte krama han men det gick inte. Sen helt plötsligt var det inte han, men det blev han igen sen. Helt sjuk dröm. Drömde att han var sur på mig med, jag drömmer alltid det när jag väl drömmer om han. Men jag vet inte varför? Varför? :( usch, vad läskigt det var inatt. Det var verkligen så verkligt! Min älskling♥ Snart gått 2 år sen han dog. Han kommer alltid fattas mig.


Bilden är tagen från: www.tillminneav.se från Nickes album.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!