Svar på frågestunden

2010-07-11 @ 21:52:21



När tror du att du kommer skaffa fler barn? för mig du sagt att du vill ha fler o tätt? jag o killen snackar om 1-2år ska nog melvin få ett syskon men man vet aldrig, i bland känner ja att ja inte orkar o ett 1 räcker just nu men samtidigt är ja så sugen :)

Svar:
Jag har sagt att jag vill ha tätt och det vill jag! Men jag skulle inte orka det. Jag måste tänka realistiskt. Jag vill ha ett jobb, jag vill kunna ge mina och Victors barn det de behöver, kunna bidra med mer än vad jag gör nu. Jag vill som sagt verkligen ha två barn tätt inpå varandra ( Joel + en till) Men vi får se vad framtiden har att erbjuda! :)


vad vill du arbeta med när dina barn är äldre o går på dagis/dagmamma? - sj vill jag hjälpa fattiga/utsatta barn o familjer så får se :) just nu ser det mörkt ut för jobb är så svårt att få man får ta de som finns

Svar:
Min största dröm är att bli polis. Ända sen jag varit ett barn har jag alltid sagt att jag ska bli det. Men för två år sen slet jag av mitt korsband och mitt knä orkar inte. Jag har inte så mycket muskler på det vänstra benet som jag har i det högra tack vare skadan. Men annars skulle jag kunna tänka mig att bli behandlingsassistent och ta hand om ungdomar som har det svårt. Jag vill att de ska vara trygga med mig, att de ska känna att de kan lita på mig och jag hoppas att jag kan få ungdomar som hamnat snett att gå in på rätt spår igen, jag vill hjälpa dem på samma sätt som jag fick hjälp.


saknar du nått nu när du blivit mamma? alltså något du gjorde förr som du inte kan göra nu? - jag själv saknar inget faktiskt, eller visst ja träffar inte mina "gamla" kompisar lika mkt annars är det inget..festa gjorde ja så sällan o när ja väl gr det är det kanske vid stora högtider max.

Svar:
Jag trodde att jag skulle sakna att festa, men det gör jag faktiskt inte. Jag vet att jag kan göra det om jag vill. Men jag vill inte.  Det jag däremot saknar är att kunna dra hem till en polare o dricka nån bärs, eller att umgås med mina vänner, bara åka dit mitt i natten och bara snacka skit och umgås. Men eftersom jag bodde på behandlinshem sen jag var 15 så har jag ändå typ aldrig kunnat det.
Det jag också saknar är att jag bara kunde sticka iväg till dansen eller dra o träna på gym när jag ville.





Hur träffades du och victor?

Svar: Först träffades vi på en förfest hos en polare, jag tyckte han hade ett coolt efternamn (Törner) haha! Så tänkte jag inte mer på det. Men sen när vi var ute på Crommwell så stod han o prata och jag bara såg hans läppar röra på sig och jag tänkte "nu jävlar" så gick jag fram (läs: hoppade på) och kysste han och fick kyssen besvarad ;)


Bild på första kyssen :



Hur länge har ni varit tillsammans?

Svar:
Ett år och fem helt underbara månader!


När fick ni reda på att du var gravid? Reaktion? Planerat?

Svar:

Tisdagen 30e juni 2009 plussade jag, TVÅ gånger! Saken var den att jag slutade med mina ppiller för jag skulle göra ett test för att se om jag tålde ppiller med hormoner i ( Mamma fick en propp när hon åt, så chansen fanns att jag med kunde det) Och jag misstänkte att jag var gravid och gjorde gravtest efter gravtest men det visade negativt hela tiden så jag tänkte att jag inte kunde bli med barn, så vi lät det passera. Fast vi ville ju såklart ha barn, sen märkte jag hur mycket jag började kissa.. O då bad jag vic köpa ett "för säkerhetsskull" Jag hann inte ens torka mig innan det stod "GRAVID" på.. Jag började böla och victor gav ifrån sig världens leende. Det var så härligt. Äntligen!


Framtidplaner?
Vad vill DU "bli när du blir stor"? HAHA
Svar:
HAHA, JAA DU JAG VILL BLI PRINSESSA.. Nej vars.. Som sagt, jag vill bli behandlinsgassisten eller Polis :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!