Uppe med tuppen och JÄVLA irriterad.

2010-07-09 @ 07:41:43

Jag går snart och säger till min granne istället för o lägga en sketen lapp. Jag låter som en bitterfitta.

Men att ställa sig och hamra kvart över elva på kvällen är fan inte normalt, igår hamra det också jävla sent. IMORSE vaknade jag av att jag hörde dunk dunk dunk dunk krasch.. Antagligen så springer väl barnen fram o tillbaka o sedan slänger sig i golvet eller whatever.




Visst, det är bara barn. Men snälla, klockan halv 7 på morgonen kan mamman iallafall säga åt barnen o lugna sig? Eller har jag fel? Igår vid 23.00 satte hon på tv:n cp högt, dan innan det med.

Bara för att hon kanske bott i hus innan betyder inte de att hon inte ska anpassa sig efter sina grannar. Jag är inte petig med grannar egetnligen, vi hade förr en granne som festade typ jämt. Jag brydde mig inte. Men nu får de fan va bra alltså. Lite respekt måste de fan visa sina grannar.

Åh. AS.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!