So tired.

2010-07-25 @ 23:48:11

Nähää vad ledsen jag blev när jag såg statistisken. Den har minskat jäddi micket. Men jag är tillbaka nu. Dont leave me! Haha :) Nu är jag uppe trots att jag borde sova. Ska dra till BVC imorn med Joel och kolla vad han väger. Nästa gång ska han få sprutan. WUÄ. Vill inte, vill inte, vill inte. Jag tjöt sist han fick dom. Blev så jävla ledsen när han grät. Jag är ju så jävla känslig.

Åh, jag får beslutsångest. Trött är jag men vill vara uppe bara för att. Ja, bara för att jag kan. (Knappt azzå zomnar znart) Vill njuta av ensamtiden med Victor. Ligga o mysa o sådär♥
Nu viker mina ögonlock sig. ( kan de vikas? stängs de inte bara?)

Natti natti som lennart säger! ;)



Så skönt när han väl sover, men ändå så vill jag ha han bredvid mig så vi kan mysa! Konstig?


Kommentarer
Linda

ja e kvar här o glutter=)

fin bild på dig o son :D

2010-07-26 @ 08:02:46
URL: http://www.melvinsvalander.tk

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!