Mot ensjön!

2010-07-04 @ 08:40:57

Tack o lov för de fina vädret :) Ska dra till ensjön med Joel, Cecilia och hennes son erik. Hon skulle försöka få med sig Lisa med :D Men om jag vågar bada vet jag inte. Blodiglar och typ inte så fräscht vatten :P

När jag och hon var kära i samma kille skulle jag styla (gick väl i 5an) så skulle jag hoppa från en brygga till en annan och avståndet kanske är tio meter? HAHA. Så jag ramlade i :( Mitt i typ oktober. Fyfan vad jag frös och stel blev jag också. Så lisa fick komma med bilen och hämta oss, Haha! Memories, memories. Nu ska vi äta frukost sen göra iordning picnik. Ska ta med jordgubbar med.. Mumma :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!