Mitt i natten såhär.

2010-07-02 @ 00:59:56

Här sitter jag. Mitt i natten. Borde egentligen sova men jag vet inte om jag ens är trött. Jag bara njuter av egentiden jag får. Missförstå mig rätt, jag älskar att umgås och vara med Vic & Joel, men ibland, bara ibland, så behöver jag egentid. Min egna tid där jag bara sitter och kollar runt på olika sidor. Går in och läser tidningen eller kanske drar på ett spel och spelar "baka tårta" spel. Jag älskar att få den tiden. Det gör att jag lixom orkar mer. Orkar vara de dagar då allt känns för mycket. Jag behöver det här ibland. Men jag behöver såklart min familj med. På tal om annat: Den här tshirten damp ner i min brevlåda häromdagen. And I love it


Close up




Vill ha dessa två so bad!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!