LYCKLIG!

2010-07-28 @ 22:36:48

Ååååååååååh idag har jag fått vara med min älskade Jonna. Utan barn. Bara hon & jag!♥ Sen kom Malin men hon är så jäkla härlig ändå trots att hon visade mig folk som ramla o skada sig och typ dog (ärligt) på en sida. De var den sjukaste sida jag sett. Existenz? Wuä. Jag höll för öron o ögon när hon visade, men jag tjuvkikade genom fingrarna som vanligt :P

Jag fick en hel drös med kläder till Joel av Jonna bl a en skitsnygg vinteroverall och sen massa mer saker. TACK ÄLSKADE! Fan vad skönt det var att vara själv, helt underbart! Jag är så lycklig just nu!

Nu blir de sängen och imorn ska jag bjuda Yasmine på lunch! Kul!


Kommentarer
Malin

det va riktigt kul o träffa dig med . du är så himla skööööööön :D

2010-07-29 @ 23:55:44
URL: http://thildabus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!