Kläder ges bort..

2010-07-01 @ 15:02:57

Var hos min syster i haga igår och vi skulle byta kläder och äta lite mat o umgås. Hon kom nämligen på att man kunde ha en "klädbytardag". Sagt o gjort så började jag sortera min garderob så att vi kunde sitta där typ heela dagen o bara byta kläder. Men såå blev inte fallet. Hon tar fram några plagg och alla var nästan försmå.. Storlek Xs kommer jag nog aldrig kunna ha igen. Men jag kunde ha en klänning, bikini och ett par byxor, knappt. Sen var de väl nått mer :) Men hon sa att hon inte hade så mycke kläder så jag sa åt henne o ta hela kartongen. De var ju ändå kläder jag inte ville ha. Så min kära syster fick dem! Hon  blev så glad så!




Vi spelade lite SuperMario på hennes Wii! EMILY WAS KING!
Blev bjuden på varm smörgåstårta också! En kanondag helt enkelt!


Kommentarer
caroline

fin blogg!

2010-07-01 @ 16:23:51
URL: http://carolineklund.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!