jag mår skit och jag tänker inte dölja det.

2010-07-11 @ 23:14:23
Jag orkar inte dölja det mer! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT JAG VILL BARA SKRIKA UT ATT JAG INTE ORKAR. Jag är helt slut, jag orkar inte mer. Jag vill bara få sova. Jag vill få en lugn stund. Jag behöver en jävla break och när jag väl öppnar mig och säger vad jag känner lyssnar ingen, de säger att de lyssnar och nickar så jävla fint. Men de förstår inte, de förstår inte ett jävla dugg... Jag älskar min son över allt annat men jag är såååå trött.. Fan vad skit det känns. ALLT ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT... FAN TA ALLT ALLTSÅ..

Kommentarer
Cecilia

Gumman då, jag finns alltid här för dig. Jag vet precis vad du går igenom och vill du prata om det så är det bara å höra av sig.. Älskar dig <3

2010-07-12 @ 10:11:27
Emilie

Hej!



Ja, det är måltidsersättningar så en sådan bar motsvarar en hel måltid men med ytterst lite kalorier (runt 200-230 kcal/måltid) vilket är bra om man vill gå ner i vikt. :)



För att gå ner i vikt så är det enda man behöver göra egentligen att räkna ut hur många kalorier man gör av med per dag och sedan minska kaloriintaget med 500 kcal/dag för att gå ner 0.5 kg/veckan. Så det är klart att low calorie bars hjälper ;p

2010-07-12 @ 11:11:58
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/
julia/teela t

Hej gumman.

jag skulle kunna hjälpa dig med joel ett par dagar om du skulle vilja ha lite avbelastning. det är bara ringa mig när som hälst och bara prata. kramar julia

2010-07-13 @ 23:33:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!