INGEN BESTÄMMER ÖVER MIG

2010-07-31 @ 18:16:09

Inte en enda JÄVEL bestämmer över mig! INGEN har rätt att säga till mig vad jag ska göra och inte göra. Visst, man kan komma med råd, det tas emot. Men ingen ska spela min morsa, ingen! DET HÄR ÄR MITT LIV och jag gör vafan jag vill! Snälla som om jag själv inte har några gränser? Jag vet vad som är rätt och fel, men jag är ingen jävla ängel som ska leka perfekt bara för att andra ska tycka om mig! Tycker du att jag gör fel så gå då! Jag orkar inte vara alla till lags hela JÄVLA TIDEN!

Jag är så jävla sjukt trött på att leka nått jag inte är OCH JAG TÄNKER FAN INTE TA SKIT FÖR DET! Ibland asså har jag bara sån lust att spy över galla över alla som säger saker till mig. Jag menar, vem fan är du att säga till mig vad som är bra för mig eller inte? Jag tänker inte gå runt och trippa på tå för att bara vänta på att bli utskälld. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

LÅT MIG LEVA MITT LIV SOM JAG VILL! jag orkar fan snart inte mer.


Kommentarer
axelina

sv; jo :) hmm, kajis.blogg.se är väldigt duktig med designer :) tack :D

2010-07-31 @ 18:29:45
URL: http://aaxelina.blogg.se/
Pega

Men gumman då..vem är det är det som försöker spela din morsa?

Du ska aldrig förändras för folk vill,du är den du är,kan ingen acceptera det ska dem dra..

Jag känner igen mig i varenda ord du skriver just nu..



Angående det med adhd,ja rykten i stan för 3-4 år sen men minns inte vem som sa det..as länge sen.



Tycker du är en grym morsa med skönaste humor som ja diggar...måste fan ses och ha rolligt fifan..Pissssssssssssssssssssssssssssss

2010-07-31 @ 20:43:14
URL: http://pegggi.blogg.se/
Pega

Oj Puss menade jag

2010-07-31 @ 20:43:22
URL: http://pegggi.blogg.se/
claarizz

fin blogg:D

2010-08-01 @ 08:12:44
URL: http://clazanzzzxd.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!