Hjälp mig inreda!

2010-07-26 @ 17:34:18

Sitter och kollar på lite mattor till hallen. Försökte ta kort på färgen vi har i hallen men det är helt omöjligt, de blir en helt annorlunda färg än vad det är. Det är nämligen så att en kär vän (Linnéa Johansson) hade denna färgen i sitt rum på ege och hon hade de SÅ fint.

 Så jag valde en liknande färg till hallen i hopp om att få lika fint på väggarna som hon hade. Men jag misslyckas! Haha. De är sååå svårt att hitta nått till den färgen. Men den är liknande denna ( som är inringad) fast liiite ljusare. Så det jag behlver hjälp med är, vilken matta passar? Hjälp mig att rösta! Jag har skirivt olika siffror så skriv bara in vilken siffra (matta) ni tycker passar :)
'






Kom igen! Rösta rösta!♥


Kommentarer
mickis

endast 1!

2010-07-26 @ 17:52:48
Carolina

tycker att alla utan 3an skulle passa.sen beror det mycke på vilka möbler du har allt ska passa in tycker ja

2010-07-26 @ 18:07:22
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Anonym

1 eller 2 (inte 3 eller 4) :)

2010-07-26 @ 19:01:31
Linnéa

ÅÅÅÅÅhhhhh, jag känner mig väldigt hedrad som blir nämnd i din blogg :D jag tycker allihopa är fina. förresten, det var jättekul med videoblogg. Gör flera :)

Är dessutom väldigt ledsen över att vi inte hann ses nu på min sverige visit.. har haft ett så himla pressat schema, och imorrn åker jag ner till viken igen för att dra till danmark på lördag, men jag hoppas vi kan ses snart ändå!!

ta hand om dig och familjen!!!

Saknar dig!!!

2010-07-27 @ 15:34:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!