Vecka36

2010-01-24 @ 19:18:13

Idag går jag in i vecka 36. Det går fortsakta. Jag får se om jag lägger ut fler bilder på magen, den känns så "spetsig" jämfört med andra. Jag vet att jag inte ska jämföra för att "alla är såå olika" Men ändå.
 
som ni förstår så är det INTE jag på bilden då denna bild är rätt så känd.

Jag har aldrig känt mig så där nervös inför förlossningen, och ja är inte det nu heller. Men ibland blir jag så rädd för att vissa försöker skrämma upp mig, hey tack för det liksom det är ju SKIIITsnällt! Jag har mer eller mindre haft sammandragningar sen vecka 28-29, lite sådär smått, inte sådär jättemycket. Men nu har jag så mycket sammandragningar och får det ganska ofta och det är jätte obehagligt och obekvämt. Magen liksom spänner sig och blir helt spänd. Nu har det gått så "långt" att jag vaknar om nätterna (!) för att jag har så ont, jag vaknar alltså av att jag har sammandragningar och tänker " nu är det fan snart dags" men det lägger sig lika fort. Men lika fort ska det också komma tillbaka och jag som är förstföderska vet ju inte om det är början på hela "förloppet" om man säger.
De säger ju att man ska vila för att se om det går över, vilket det gör. Men som jag precis sa så kommer de tillbaka. Men jag märker väl nog när det är dags på riktigt om man säger.. Men jag har börjat bli så rädd, de gör ondare o ondare, och en gång fick jag verkligen jättejätte ont ( jag är så kinkig av mig) men det gjorde verkligen ont och det kändes som jag fick panik. är det bara förvärkar, hur känns då de riktiga värkarna? Usch.. Jag skrämmer upp mig själv så mycket och det blir ju inte bättre av att folk skrämmer upp mig TROTS att jag bestämt säger ; jag vill inte veta din skräckhistoria eller något sådant. Men alla kan inte respektera det. Men jag hoppas allt går bra iallafall! Nu har alla ungar börjat ploppa ut! Inte många kvar som ska föda nu.. Önskar er all lycka med era nya familjer! ♥


Kommentarer
reem

neeeeeeeee vad gulligt:)

2010-09-11 @ 11:21:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!