Vad ska man göra när man inte kan sova?

2010-01-29 @ 02:27:09


Sitter och äter mina litchifrukter, försökt få Victor att smaka men han totalvägrar. bland de godaste jag ätit. MUMMA!♥ Jag är så trött, har försökt sova men jag kan inte för jag har börjat få sammandragingar igen. SÅ typiskt, för jag sa till Victor idag att jag inte haft så mycket sammandragningar de senaste 2 dagarna. ( ja inte de som gjort ont eller så) Och så kommer de tillbaka bara för att-.. Ja, bara för att vad? Säkert Jävlas! Nu är det 4 veckor kvar. Kommer vara 4 långa veckor, sen kan den ju få för sig att titta ut senare, det hoppas jag verkligen inte. Den ligger och sparkar mig så mycket. Ibland är det mysigt, ibland jobbigt. Men hellre att den rör sig än att vara lugn, då skulle jag bli rädd..
Har inte blivit nått skriveri idag för jag har legat och sovit i victors famn heeela dagen medan han kollat på film. Äntligen är han lite ledig, han sliter som ett djur min älskling♥  Njahe, om jag ska försöka sova lite då så jag kommer upp skapligt och inte vänder på dygnet, äsch, skitsamma. jag sover när jag sover, så enkelt är det. :)♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!