nämen hejsan

2010-01-07 @ 21:36:28


Igår var vi ju i Nyköping jag & Victor och det var SUPERKUL! HAHA, Hans släkt är de skönaste ever och det är skönt att nu få bli inräknad i den ♥ Det är ju inte så att jag har så stor familj, 8 syskon en mamma, mormor och en morbror är vad jag har. Inga mostrar eller kusiner och så.. Inte som jag känner iaf. Och det är väldigt väldigt synd. Pratar väl lite över internet då och då, men trots att det är mitt "kött & blod" så är de inte min familj, tragiskt - men sant. Men många kusiner kommer vi syskon pöka fram iaf, tänk ; 8 st syskon :P Heh, det är lite sjukt. Och den minsta kom senast den 4 dec. Mamma säger att hon försöker skaffa barn igen, och jag hoppas innerligt att det inte blir så. Jag älskar henne, men ett barn till och jag ber henne dra åt helvete.   Det får faktiskt räcka nu, tiden finns knappt till oss som redan finns, så förstår inte vitsen med att skaffa fler?  NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ nu ska jag sluta prata om det, hjärtat bultar och jag blir bara sur. Punkt slut! SÅ!



Mañana ska jag & Victor på föräldrautbildning, sen direkt efter ska vi till barnmorskan. =)Nu mot slutet går man oftare och kollar så att allt ser bra ut och står rätt till osv osv. Så de får vi hoppas =) Passade på att ta tiden imorn hos BM eftersom vi som sagt ska på föräldrautb. Det ska bli SÅ SPÄNNANDE, bara jag inte blir lika besviken som på den där bäckenbottens grejset. Jag vet inte exakt vad man gör där, men att få mer klarhet innan förlossningen förklarade min BM det som! ;) Man får väl veta typ hur länge dom får se på Tv när dom endast är en vecka, eller hur länge dom få vara ute på krogen, Om dom får äta kebab, eller bara ska hålla sig till chips osv osv.

Haha nejvars, men de kommer väl vara mycke frågor o sånt hoppas jag! Puss&Kram HELA DAN Veckan


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!