myskväll!

2010-01-29 @ 16:31:24
Ska möta upp älskling och köpa lite godis, han har varit iväg och klippt sig " :) " jag tyckte om de smålånga håret, ville att det skulle vara kvar. Det var fiiint, men det är han som bär det och han som väljer själv :) fan! haha. Äntligen är han ledig så man har tid att mysa lite, de har ja ibland ändå, fast jag sover ju oftast nu, men ska försöka vara vaken ikväll :)

 Naej men ska möta upp han snart och egentligen tar det kanske bara 5 minuter till Ica ljura, men jag går så sakta så för mig kanske de tar en 20 minuter. Så att gå utanför dörren är som ett jävla gympa-pass! Men är det godis med i bilden så är det inget som kan stoppa mig  ;)




Kommentarer
towe

h vet inte ,9 men jag vill gå ner typ 5 kg som vägrar försvinna. Kan bero på all jävla cola&pizza som johan proppar i mig, men jag vet inte ;) haha.



MEN NU JÄVLAR SKA JAG KÖRA SÅ DE RYKER!

2010-01-31 @ 08:43:27
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!