Konstigt konstigt..

2010-01-22 @ 17:42:17

Var hos barnmorskan idag och HON SA ATT mitt järnvärde var bättre än de andra gångerna jag varit där. Men jag förstår inte varför jag då är så trött? eller jo lite förstår jag väl. Men ändå. Jag kopplar inte riktigt. Jag är väl trög eller nått. Vi lyssnade på hjärtat och det slog bra, bebisen tycker dock om att sparka mot apparaten när hon ska lyssna på hjärtslagen, det är liten mysigt tycker jag =)  Min lilla skitunge ♥ Den rörde sig ganska mycket när Maria höll på att känna runt på magen och hon sa att jag hade en söt mage =) Var bara tvungen att säga det för det gjorde mig glaaad. Jag behöver känna mig lite glad faktiskt. Och nu gör jag det. Den börjar röra sig mer nerå sa hon, huvudet var inte fixerat än, men tar nog inte lång tid tills den ligger där den ska =)♥



 En annan sak som gör mig gad är att Victor (trots att han jobbar) ALLTID följt med mig när jag har varit på sjukhuset när det gäller barnet, när jag vaccinera mig, gick på prolyfaxkurs, föräldrakurs (inte så självklart att alla pojkvänner följer med), varenda gång hos ulla och sen när vi är hos våran BM. Det är min man det!

Vet inte hur mycket av graviditeten jag skulle klara utan hans stöd. Man märker hur mycket han vill detta, och det gör mig så glad, lixom, allt blir lite lättare ♥


Kommentarer
towe

Åh vad kul, hoppas den kommer innan januari är slut, haha :D Den kan ju faktiskt komma när som helst nu. åhhh, fixera fixera. jag ska be till gudarna att den fixerar sig och ger dig värkar så hela stan hör :D

2010-01-22 @ 18:14:44
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!