knäckepröööt

2010-01-18 @ 02:18:20

Njahe, nu ska jag ta och bre mig lite morgonknäcke med Gouda ost på! YUMMi!
Är det inte konstigt att man aldrig blir mätt på knäcke?
Ska se på Miracle workers på 5an, det verkar såsåsåså spännande. Sen ska jag hoppa till kojs och hålla om min älskling ♥ Blir sjuk utan hans närhet :O Typ förkyld, ibland känner jag mig förlamad, mestadels hamnar jag i koma. Det är min orsak till varför jag inte alltid städar när han är på jobbet. "Jag har legat i koma för du har inte varit hemma" aaw, då får han skuldkänslor och städar hela lägenheten OCH jobbar för att han tror att han fått mig att hamna i komaaa. Aint that somethin' somethin'?Jag ska fan börja köra med den repliken. :) Då kan han inte bli arg iaf. Fast det blir han ändå aldrig, men iallefall♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!