Fullt ös!

2010-01-25 @ 14:23:11

Vaknade tidigt idag för vi skulle dra ner till Shoenation som hade en jävla rea på stan. Skor måste man ha, och till det priset så var man absolut tvungen! Ett par för 200:- 3 par för 500:- Och som sagt hur eller hur så måste man ha skor och kommer lägga pengar på skor, så varför inte göra det nu när det är så billigt? Nej, för att vi nu måste fokusera på att köpa klart sakerna tills lillskiten kommer!♥ Jag vill ha allt klart, för han kan nog komma rätt så snart!
Vi har fixat kläderna från blocket nu! *High fiveee* så det var skönt, nu har vi kläder så det räcker och kanske tillomed blir över. Fick med oss lite tjocka tröjor i påsen vi köpte, verkligen urgullig tjej vi köpte utav!


Snart är allt klart! Nästan klart! Blir en sväng till Ikea på Lördag så får se vad man kan hitta där! Usch jag är så trött o känner mig småkrasslig idag och det är ju bara typiskt att jag just då har tvättstugan! Men jag tvättar på! Det är ingen som har tvättstugan efter mig och jag hoppas hoppas hoppas ingen tar tiden, men jag kna ju inte ändra och lägga in kolv där nu, fär då kanske nån tar tiden som jag har nu. Hänger ni med? ;) Njahe, nu ska jag sortera lite mer tvätt och sedan "springa" ner och fixa och trixa i stugan!

Varför har man massor av kläder när man tvättar? men sen tycks man inte ha nånting?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!