FOURTH OF JANUARI

2010-01-04 @ 15:50:24



fyfaaan vad jag längtar nu, vaknade imorse av att jag skrek ; jävla rygg att göra så jääävla ont. Haha! Plus att araberna skottade snö utanför porten, så jag vaknade av deras "konversation" snällt av dom!♥ Tycker om dom faktikst, dom e as trevliga =) Jag ska väl ta mig en lur nu, så trött så trött.. Skrev förresten ner på en lapp alla som är gravida nu , de blev 13 ST! och jag har säkert glömt bort nån, haha. Fatta vad många som är gravida. Det är ju helt sjukt! =) GRattis till er alla blivande, ska som sagt försöka totto lite nu, trött som satan. You know what to expect! Bechoo 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!