EUW!

2010-01-12 @ 01:53:25


asså? Seriöst? Folk vågar inte erkänna att dom tittar på de där jävla PATETISKA programet, utan de säger " jag tittar för att ser ho*or göra bort sig" jag har sett ett HALVT avsnitt sen de började sända skiten och min syster försökte förklara men de va så patetiskt så de finns inte. Seriöst. aldrig stört mig så mycke på ett program. BLÄÄÄ. Men vadå små fjortisbrudar sitter väl där med papper i tuttarna och önskar de vore på den där ön eller vart fan dom är. Nae de här va den längsta tiden jag någonsin ägnat åt att skriva om PH. Och sista gången också... bläbläblbäbläblbäl.

Kommentarer
Carro

Hahaha men det är rätt roligt att se folk göra bort sig

2010-01-12 @ 11:28:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Carro

Det e ju roligt att se när folk gör bort sig

& snckar skit.

2010-01-12 @ 11:31:13
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!