9 Januari

2010-01-09 @ 23:18:42

idag var jag förbi mamma en "sväng", skulle bara dit för att äta lasagne, men blev att jag stannade ett Bra tag. ett par timmar rättare sagt. Men vadå, jag har ju en nyfödd lillebror - I JUST CAN'T TAKE MY EYES OF HIM! That Cutiepie♥


Mitt gravidhull som bla satt sig i facet!



I början när han föddes såg han ut som en liten kines, verkligen en kines. Men nu tycker jag att han fått stooora runda ögon och har ljust hår, lill sötnosen!
De var så gulligt, mitt lilla pyre därinne sprakade o höll på när erik låg och sov på mig =) Vet inte om de var för att säga "hej", eller "dra" till brorsan. Haha =) Kan ibland inte fatta att min "lilla" unge därinne kan sparka och röra sig så som den gör. Hört att jag har liten mage. men jag är ju inte själv så stor, men den växer iallefall normalt och är normal stor, så det är skönt! Men hur kan vissa magar vara mycket större än min, fast det barnet också är normalstort? Jag förstår inte? Frågetecken? ett till? och ett sista ? eller två ??


Kommentarer
Monica

Åh så fin han är!

Grattis till mammsen din :)

2010-01-11 @ 20:19:56
URL: http://mooniica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!