15 january

2010-01-15 @ 09:14:32

de har ju börjat renovera huset mittemot oss ( Nästa hus är vårat) Och jag sitter och glor in hela tiden hos min forna granne, och ser att de håller på, ganska kul faktiskt =) Det är dock INTE min nya sysselsättning.. Jag har tänkt på det, vafan ska jag göra för att få dagarna att gå? De är så långtråkigt att bara sitta hemma, men ja kan inte gå ut så mycke heller för jag blir så trött och vill bara sova. Kul att åka och besöka nån och säga ;" ah men vänta nån timme, jag ska bara sova" eller de har jag ju gjort innan ja blev gravid också. Men wtf lixom =)


 Njahe om man ska ta o städa eller göra någon nytta.. Känns så onödigt att vara vaken annars. Ja just ja! Idag åker Towe & Johan till England. Jag är så aviiiis, hoppas ni har de bra därborta o frys inte arslet av er! Fast ja vill inte till England (Stor bokstav), snarare.. EGYPTEN..igen! Underbart!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!