27 februari = BF! :)

2010-02-27 @ 10:19:25

Hade de varit en vanlig dag hade jag gått upp o skjutit grannen som börjar trumma på sitt jävla guitar Hero vid 8 på morgonen..


Men det är ingen vanlig dag, det är bebis BF! Alltså det är beräknat att han ska komma idag även fast jag vet att så kommer det inte bli ;( Jag känner inga värkar, inte ens förvärkar som jag känt under några veckor nu :/
Skumt och tråkigt som sätän! Känns som det är min födelsedag, jag känner mig helt pirrig så det är helt sjukt för det här är en dag jag längtat till i flera flera månader och nu när denna dag äntligen kommit så får jag vänta ytterligare några dagar säkert.



Jag känner att jag låter extremt negativ, men det är ju inte meningen :) Försöker bara vara realistisk, vill inte hoppas på något (att han föds idag) och sen bli besviken :( "Han kommer när han är redo" jag vet. Men jag vill ändå ha han här idag :) hihi♥

Snart ska vi till citygross och storhandla så vi har mat hemma sen :)


Kommentarer
Sabina

Idag är en magisk dag. Du får tänka att du väntar på honom från idag, och inte från den dagen han blev till. <3 Han kanske har annat för sig där i din mage, tänker att; "Nää, mamma och pappa får vänta lite till, jag vill att de ska vara riktigt redo för mig." Eller så håller han på och filosoferar. Eller skojar med er. Han har säkert en väldigt humoristisk sida som han fått av dig gumman. :) Jag tycker det är underbart att denna dagen äntligen är här, att nu är det snart dags. Jag blir faktiskt lite tårögd när jag tänker på det. Det är inte längesen du sa; "Vafan, Sabina jag blir aldrig gravid, tänk om jag är steril?" Och nu idag har du en helt färdig bebis i magen som är ditt barn, tänk att du kunde få barn, du ska bli mamma till en underbar son som du har med din Victor. Allt kommer gå så bra guman, och jag har alla mina tankar på er, det har jag haft nu nästan hela din graviditet, men speciellt mycket nu sista veckorna. Hälsa till Victor att han får hålla sig lugn med dig när det är dags, min Johan var superlugn på förlossningen medans jag var ett nervvrak. Det var skönt att ha en lugn "förstående" pojkvän med sig bredvid hela tiden. Och inte gå iväg och köpa kaffe! Håll i Victor hårt, inte ska han smita iväg en sekund! (Johan försökte några gånger, men icke!!) Hahaha. Fan vad jag skriver, nu får det räcka. Ditt vatten har säkert hunnit gått nu när du läst klart detta.



Jag älskar dig. Massor. Puss puss på dig och hela familjen som snart är 3 stycken!! :D



LOVE YOU! <3

2010-02-27 @ 16:55:32
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!