15 dagar kvar.

2010-02-12 @ 20:03:26

jag blir så ledsen ;( jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Både värkar och foglossning. Inte värkar som tyder på att de snart är dax, utan mer aj-som-fan-men-utan-resultat-värkar. Jag kan inte gå för jag får så ont, jag kan inte sitta för då gör det ont i ryggen eller hugger till vid blygbenet. fan ;( jag börjar bli så trött på det här. Kan inte längre gå till toan utan att få ont, kan inte gå nånstans, FAN! jag som precis börjat gått och gått, njutit av att jag faktiskt kan gå, fast väääldigt vääldigt sakta. Men jag vande mig vid det tillslut, och nu kan jag inte gå alls.


Det kommer säkert vara två lååååånga veckor. Fan alltså, jag är så ledsen. ;( Vet inte varför jag skriver det, men behöver skriva av mig lite kanske .. Vic vet också att jag är ledsen och han förstår mig :love:. Men det känns bara så.. Blaha. Jag hoppas verkligen jag inte går över tiden, för det här börjar knäcka mig nu.. Jag orkar faktiskt inte så mycket mer. Nu ska jag ta en varm dusch sen sova:thumbup:. Jag är så trött jämt. Jag längtar till Pigga emily, jag som dansade, partade och UMGICKS med folk. Nu..
ja, nu låser jag in mig i mig själv känns det som.. Jag saknar mig. 


Dannsuppvisning på gymnasiet:love:

party party ;)

Jag & nån bergsturk.. haha ;)

Jag& tina :D:love:

I början av graviditeten på augustifestivalen :) då kunde jag dansa nykter, and I loved it ;)


Njahe nu ska jag sova ♥



Kommentarer
Diana

love you <3 du kommer klara det och bli en underbar mamma. Tror verkligen det <3 Håll ut :) Två veckor kvar bara!! :D Synd att vi inte kunde ses innan ju.. Nu kommer du inte ha tid ;O hehe. puss

2010-02-12 @ 23:21:28
URL: http://meramorfin.blogg.se/
♥ L A I L A ♥

oj! spännande" håll ut!!

2010-02-13 @ 00:20:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Bello

Bara att kämpa på vännen! :) jag håller tummarna för att din bebis vill komma ut snart så du slipper smärtan!

2010-02-13 @ 08:04:51
URL: http://beelloss.blogg.se/
towe

ohh my lovely darl.

När du har fött ska vi ta och springa runt strömmen, bara för att du kan haha :D

2010-02-13 @ 10:21:19
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!