Uppe på sjukan inatt då..

2010-02-12 @ 17:24:52

jahaa då, då var man på förlossningen för andra gången nu. Men jag hade inte värkar alltså, inte någon av gångerna :P jag hade "bara" ont för att jag ramlat o slagit i rumpan och med den röven jag har trodde jag att det skulle räcka för att skydda mig från fall, hahah! Men jag hade fel fel fel..

Det första jag ser hör när jag kliver ur hissen är Patricia som säger ; "men hej emily" fan blev ju skitchokad! men melissa låg tydligen där inne ( beräknad den 13;e egentligen) Och hon hade fått värkar osv. Så förstod att hon skulle få den natten :) Önskade med att jag låg med smärta -jag hade redan ont men smärta som fick mig att inse att min son snart skulle få ligga i mina armar, ja! SÅN smärta!- Men idag fick hon en pojke iaf! Och Erica med. Hehe födde på sin Bf, pretty cool ;) Hoppas jag med gör det. Vill inte gå över tiden iaf! Alla ploppar ut sina ungar nu, och alla har fått killar. POJKMAFFIA.. "JAO" förutom en då :)


efter undersökningen så beslutade de sig för att vi skulle få spendera natten :|.. "yeey":thumbup: jag lyckades somna mellan 6-7.. Vaknade klockan sju av världens jäkla stickning på vänster sida:bigeyes: så fick lämna ett urinprov, men allt såg bra ut o sådär. Skönt det iallafall. Fick åka hem sen för jag har inte blödit eller nått så det är ju bra:love:! Men nu har jag fått foglossning, tror jag haft de rätt länge men de sitter i som satan nu, går ju som en "särring" ;( Vic och jag sov en liten stund efter vi kommit hem och nu är vi förkylda men vakna :) Snart blir de chili con carne! Yummi! Fan vad jag är trött


Här ska en bebis ligga sen :)

Victor trött ( jag var så elak som låg och pilla på han helaaa tiden när han försökte sova) Fast "det var inte jag" :)

Victor tyckte de va kul o ta kort med kameran tror jag faktiskt :O

Min lilla kula :)

Vi är så coowla :love: :thumbup: inte ett dugg trötta



Kommentarer
towe

men hjärtat! jaa ja säger åd de, du kan konsten att undethålla oss mammor som sitter hemma och degar ;) hihi. tur att de inte var nåt allvarligt!!!!!

2010-02-12 @ 19:40:52
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Sabina

:O :O :O WHAT ???????????????????????????????



Både jag och Johan sa nyss: WTF? Huuuuur stor är du egentligen????? Du är ju megavacker och superstor om magen älskling!! :o <3 Johan blev helt chockad nyss, hahaha, han ba; VA? Har hon bara en där i? (Bara en, hahaha) Men nästan lika stor som mig när jag hade två bebisar. Herregud gumman, har du inte ont?? Nu är det fan dags snart, jag hoppas att du mår bra nu sista tiden. Om du redan varit på förlossningen och så så vila mycket nu liksom.



Ååååh gumman, jag och Johan tänker på dig varje dag!! <3 Baby Baby kom kom kom ut nu!! :D



Älskar dig!! Pusspuss

2010-02-12 @ 22:47:34
URL: http://twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!