Rihanna - Wait Your Turn

2010-02-01 @ 15:40:59

Jag sa till Victor att jag inte tål beyonce o rihannas röster, får ärligt talat huvudvärk. Men så kommer ju denna låt på radion och jag har aldrig hört ett grymmare beat! Seriöst, skitskön låt!

ska dra hem till min madre, vill inte sitta hemma och deppa, känner att jag gör det och jag vill inte gå ner mig så mycket, speciellt när vic är på jobbet. Jag litar inte på mig själv riktigt.  Vi hörs senare ikväll! Ta hand om er♥
OCH MELISSA! Ligger du o föder nu kanske? Inte sett dig inne på face hihi. Lycka till isf! ska bli kul att se din lilla prins..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!