Olika ultraljudsbilder..

2010-02-23 @ 07:02:16

Godmorgon! :) Jag vaknade vid 5 och låg och drog mig i sängen och väntade på att få väcka Victor :) mm det blev många många pussar ;) Nu är det inte långt till bf! 4 dagar rättare sagt ♥ så jag sitter här och kollar runt på lite bilder, ursäkta att man inte ser bilderna så bra men har inte haft någon bra kamera :)





första ultraljudet den 11/8-09
Jag tyckte han hade mina kinder här :) Det var de första jag la märke till på det här ultrat.
Jag önskar jag kunde fångat den absolut första bilden jag och victor såg på honom, han satt med ansiktet och kroppen framåt och vinkade med båda händerna, helt magiskt!


andra ultraljudet 12/10-09
jag kommer ihåg att jag blev lite besviken då detta egentligen var vårat sista ultra men vi inte fick någon bra bild för att navelsträngen hela tiden var i vägen :/



tredje ultraljudet den  17/12 -09
Tyckte han såg ut precis som på ultrat innan, han har sin pappa vic's näsa! :) Och vilken gullig liten plutläpp min lilla skitunge!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!