Mosters älskling

2010-02-04 @ 21:45:58



Skönt att komma iväg hemifrån och speciellt hem till syster. Älskar att vara där, eller hos mamma. Speciellt nu, när jag är så otymplig och vill ligga och vila, då kan jag försvinna iväg nån sekund. För att inte tala om att jag får gulla med mina söta syskonbarn Melanie Angelina & Nicole♥ Älskar dom så högt, vad kommer jag då inte göra med mitt eget barn? hihi. Tänk er själva om ni älskar nån liten unge, och vad kommer ni då inte känna fö era barn! De e ju helt underbart! Nått mer som är underbart är att jag inte ramlade och slog ihjäl mig, fyfan vad djup snö och för att inte tala om att det är halt! Jag säger till mig själv att "detta är sista gången jag går alltså, fan utsätter jag mig för det här för" sen dagen efter är jag ute på vift igen. Hah, kanske undermedvetet försöker sätta igång förlossningen?:O Nejvars, jag låter han faktiskt komma när han är redo! Tänker inte gå i trappor och tjoa trots att jag är trött på att vara tung nu. Han kommer när han vill och han är så välkommen så.  :) BARA INTE PÅ MIN FÖDELSEDAG.. SNÄÄÄLLLA!♥


Kommentarer
Anonym

så bra:D med mej är de super. vad gör du?

hahahha jae

2010-02-04 @ 22:08:25
URL: http://eweman.blogg.se/
Anonym

min kompis fixa de:D

2010-02-04 @ 22:59:32
URL: http://eweman.blogg.se/
AnnaViktoria

sv: Kan tänka mig det... men sen får man ju bästa "överraskningen" sen, tur det kanske ^^

2010-02-04 @ 23:07:26
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!