Men herregud!

2010-02-28 @ 21:32:21

Jag vet inte vad som hände med mig idag. Fick världens jäkla kick och började städa och skrubba med klorin o tvätta o laga mat och jag vet inte vad;)! Hahah föj fan! Kände av värkar innan  så jag hoppade in i en dusch för de gjorde rätt ont, och tror ni inte att de avtar? Lixom.. SLUTA AVTA NU FÖRFASAN :D! så nu sitter jag här med en livlig lillkille i magen och bara önskar att han vill komma ut snart! Vill ju pussa på min lilla baby :love: Längtar som fasan alltså!

Min son's fot 3 Cm i vecka 17(?)♥


Tog mig en sväng i lägenheten.. Ehhh. Ser inte ut som jag städat nånstans :D Aja skitsamma, man kan inte deppa ihop för det! :) Är på bra humör just nu och det tänker jag ta tillvara på! Njahe om jag ska ta och städa lite till då :) PUSS sålänge


Kommentarer
Emma rolandsson

SVAR: japp jag är gravid och ska ha 27 mars :)

2010-02-28 @ 21:51:55
URL: http://thecastle.blogg.se/
Emma rolandsson

Svar: jasså haha xD

2010-02-28 @ 23:10:33
URL: http://thecastle.blogg.se/
towe

mwn du emily, skippa badkar..

ni kommer va sp jävla trötta på att sringa till tvättmaskin hela tiden med bebis kläder.

det blir ju en del spyiga kläder, och ni kommer önska sen att ni hade tvättmaskin i lägenheten! :)

2010-03-01 @ 08:57:48
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!