Jag ska få en liten pojke...

2010-02-04 @ 21:33:37



.. som ni kanske vet nu :) Jag försa mig hela tiden så det var lika gärna bra att säga som det var, så ja! En liten pojke blir det och det är så sjukt, för på ett ultraljud vi hade i, kanske oktober ? Jag tror det var då, så SÅG jag pungen!



 Jag visste att det var en pung jag såg, men jag blir ju såklart fundersam eftersom jag egentligen inte vet hur det kan se ut på ultraljud.. Men efter det blev jag så fundersam, men jag kände på mig hela tiden att de va en liten dräng ändå men jag frågade tillomed " var det där pungen? jag tror jag såg pungen" till hon som gjorde ultrat, men hon svarade inte. Men nu har vi beviset iallafall! Det var en pung, och det var en Pojke. jag menar.. ÄR! :)
Nu är det "snart" dags! 23 dagar kvar till Bf, men jag tror han föds den 4 eller 7e mars :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!