Hos min moder och våldgästar

2010-02-25 @ 16:54:44

jag önskar jag kunde säga att jag inte uppdaterat för att jag varit o fött barn men då ljuger jag ju bara och det tycker vi ju inte om! Sitter hemma hos mamma nu. Passar som sagt på att åka iväg när jag väl orkar för sen vill jag vara hemma och mysa med min lilla son -som är beräknad om 2 dagar - och man :)♥

Det måste vara världens härligaste känsla att få se sitt barn och ha den i ens armar.. Mwaa :D Längtar nu galet mycket! Idag har jag sovit och sovit, och sen sovit lite till.. Kände lite värkar imorse men de försvann! KAN DE SLUTA FÖRSVINNA! haha fyfy.. vill känna lite värkar faktiskt! säger jag nu, jag kommer säkert vilja fly till en annan dimension sen :P Men bara han kommer så kan jag nog stå ut om lustgasen vill hjälpa mig vill säga ;) loustgaus


Kommentarer
towe

Jag tycker om när du ljuger! :)

2010-02-25 @ 17:14:04
URL: http://towebomaan.blogg.se/
julia

Rör på dig, om du vill igång det, om det är ok för din läkare. han är fult utveklat. jag har en kompis som var på den dagen hon skulle födda men hon kände inget och hon var trött på att vänta, då satt hon sig på en häst och red lite och då kom värkarna och allt hade satts igång. sen fick hon en dotter. kram

2010-02-25 @ 22:01:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!