Hej hallå dagboken

2010-02-24 @ 15:10:06
Jag sitter inte alls hos Jonna och dricker hallonbladste för att jag är så trångsynt att jag verkligen tror att det ska funka och jag har inte heller gått i trappor för att jag hoppas att det ska komma igång lite värkar. Nope! jag låter han komma när han är redo :P haha ;) Nu sitter jag hos Jonna. Försöker komma ut så mycket som möjligt när jag väl orkar.. För sen vill jag ligga hemma och mysa med min son och pojkvän så mycket jag bara kan! :) Nu blir det att spela skip-bo och dricka hallonbladste vanligt te


Kommentarer
Carro

Är du i haga utan att läsa på storasyster det gillar vi inte

2010-02-24 @ 17:37:40
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!