allt har sina minnen alltså :)

2010-02-04 @ 23:13:51

Jag saknar sudoku spelandet. Jag kommer ihåg när jag alltid löste den svåraste i Nt tidningen då mina lärare bett mig och sen tagit tid. De tyckte de va lite småroligt att jag satt och löste sudoku när jag i början AVSKYDDE det och VÄGRADE vara med och lösa "dom där jävla sudoku pusslen" och tog spårvagnen hem istället :) Jag försökte lära nicke,men det gick inte såbra. haha Minnen minnen, jag älskar vissa minnen!♥ På Nt.se kan man gå in och lösa lite pussel! Jag löste denna "svåra" på 4 minuter , tro det eller ej :)


Ibland kan jag lösa ett pussel skitsnabbt, ibland fattar jag ingenting och ser i kors ( † ) typ.. :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!